www.balet.pl Strona Główna www.balet.pl
forum miłośników tańca

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
wstanie na palcach ?
Autor Wiadomość
.dulce. 
Adept Baletu


Związek z tańcem:
uczeń
Wiek: 30
Posty: 101
Skąd: Kraków
Wysłany: Czw Mar 12, 2009 9:32 pm   wstanie na palcach ?

nie wiem jak sie to fachowo nazywa ale chodzi mi o takie wstanie z klęczenia na czubkach palców ( mam nadzieje że wiecie o co chodzi ) .. są na to jakieś ćwiczenia ?
 
 
     
Prada 
Nowicjusz

Wiek: 33
Posty: 24
Skąd: Lublin
Wysłany: Czw Mar 12, 2009 10:02 pm   

nie znam się na tym jakoś super, ale ten filmik polecam ;)
http://www.youtube.com/wa...feature=channel
 
 
     
.dulce. 
Adept Baletu


Związek z tańcem:
uczeń
Wiek: 30
Posty: 101
Skąd: Kraków
Wysłany: Sob Mar 14, 2009 1:34 pm   

Właśnie o to mi chodziło :) Dzięki
 
 
     
Maron 
Pierwszy Solista

Wiek: 33
Posty: 2668
Wysłany: Nie Mar 15, 2009 2:05 am   

a ja od dłuższego czasu mam problem z nauczeniem się tego. chodzi o to że nie wiem jak mam ułożyć w tym stopy, bo jak próbuję wstać to czuję jak mi się wgniatają wszystkie kości i stawy w podłogę - omg... ból niemiłosierny, że aż wstać nie można :/

ja wiem że powodem może być tego to że mogę mieć za słabe podbicie albo za mało "powyginane" palce, ale ja tu mam wyćwiczyć to dobrze, skoro w lewej stopie wszystko idzie w podbicie a w prawej wszystko w palce [i nie mogę tego wyrównać] :roll:
_________________
Naucz się choreografii, a będziesz tańczyć dzień. Naucz się fundamentów, a będziesz tańczyć do końca życia. - Angel Ceja
 
 
     
Sephia 
Adept Baletu


Wiek: 35
Posty: 246
Wysłany: Nie Mar 15, 2009 10:54 am