www.balet.pl Strona Główna www.balet.pl
forum miłośników tańca

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Gdzie na Balet w Warszawie
Autor Wiadomość
mardoczek
Nowicjusz

Posty: 1
Wysłany: Pon Sie 22, 2011 12:02 pm   Gdzie na Balet w Warszawie

Witam, mam takie pytanie. Chciałbym zrobić mojej dziewczynie niespodziankę i zabrać ja na Balet, problem w tym że ja jestem totalnym laikiem w tym temacie, a w Jej przypadku Taniec jest życiowa pasją. Gdyby ktoś mógł mi doradzić jakieś ciekawe przedstawienie ktore by jej się spodobało. Próbowałem sam coś znaleźć, jednak zauważyłem że balet wystawiany jest tylko w Teatrze Wielkim? A może po prostu niewiem gdzie i czego szukac :(

Prosze Pomóżcie!!

ps. najlepiej jak by to było coś na początku września.
 
     
Kasia G 
ADMINISTRATOR


Związek z tańcem:
krytyk
Wiek: 47
Posty: 4412
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Sie 22, 2011 6:13 pm