| Akompaniator czy magnetofon? | 
   
	| 
 
			
				| Źródło muzyki na lekcji klasyki ;) |  
				| 
												
							| Akompaniator |  | 78% | [ 41 ] |  
							| Magnetofon |  | 21% | [ 11 ] |  |   
				| Głosowań: 11 |   
				| Wszystkich Głosów: 52 |   
				|  |   
				|  |  
 | 
 
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Agasiek   Koryfej
 
  
 Posty: 761
 
 | 
            
               |  Wysłany: Sob Mar 24, 2007 8:25 pm |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Hazel napisał/a: |  	  | No i właśnie tacy ludzie to są skarby! Są niestety też tacy, którzy nie słyszą co się do nich mówi, a nauczyciuel wrzeszczy :"STOP, STOOOOOOOP!!" i nic... ;/ 
 | 
 Dokładnie taki jest mój akompaniator pani może krzyczeć sto razy STOP,
 ale on nie usłyszy. I tak go lubię..
   
 Z płyty to u nas są tylko na występy.
 |  
				| _________________ Taniec jest najwznioślejszą, najbardziej wzruszającą, najpiękniejszą ze wszystkich sztuk, bo nie jest tylko prostą interpretacją czy wyobrażeniem życia; jest samym życiem.    Havelock Ellis
 |  
                                |             |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Cheryl   Solista Baletu
 
  
 Posty: 1890
 
 | 
            
               |  Wysłany: Nie Mar 25, 2007 8:22 pm |   
 |  
               | 
 |  
               | My mamy akompaniatoa który gra gra i pani wrzeszczy stop a on jst tak wciągnięty że nic nie słyszy. I jako jednen z niewielu podczas ćwiczeń patrzy na nas i dostosowywuje do nas trochę muzykę. Np. podczas przekątnej  Każdy ma inne tempo a on stara się żeby było elegancko i muzycznie   |  
				| _________________ Klawisze pianina są czarne i białe, ale grają niczym milion kolorów w Twojej podświadomości.
 |  
                                |             |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | madison   Nowicjusz
 
  
 Związek z tańcem:
 uczeń
 Posty: 33
 Skąd: Gdynia/Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: Pią Gru 26, 2008 2:27 pm |   
 |  
               | 
 |  
               | Nam gra bardzo mila pani ktora niedosc ze dostosowuje tempo muzyki podczas skokow specjalnie do nas to jeszcze jak ja poprosimy przed lekcja by zagrala jakąś znaną melodię(np. z Tytanica) do rozgrzewki to ja gra. A po lekcji opowiada nam rożne rzeczy związane np. ze szkola baletowa w Rosji o ktorych sie dowiedziala jak tam mieszkałą     |  
				| _________________ Taniec jest 8 cudem swiata...
 |  
                                |             |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Czajori   Solista Baletu
 
  
 Związek z tańcem:
 na całe życie! :)
 Posty: 1638
 Skąd: Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: Pią Gru 26, 2008 2:50 pm |   
 |  
               | 
 |  
               | Czyżbyś mówiłam o Pani Irence?   |  
				| _________________ Anna Pawłowa nigdy nie zakręciła więcej niż dwa piruety, ale jakiż wyraz miały jej arabeski!
 |  
                                |             |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | baletnicamarta   Adept Baletu
 
  
 Związek z tańcem:
 Uczeń, tancerz
 Posty: 57
 Skąd: z Polski
 
 | 
            
               |  Wysłany: Czw Sty 01, 2009 9:26 pm |   
 |  
               | 
 |  
               | U nas prawie przez całą lekcję jest pani lub pan który akompaniuje, ale zdarza się że np. pointy (mamy zawsze na końcu) mamy robione do muzyki puszczanej z magnetofonu! A na występach prawie zawsze z płyty kiedyś zdarzyło się że ćwiczenia przy drążku grała pani!
   |  
				| _________________ Kocham tańczyć chociaż czasami moje beztalencie mnie dobija...
 |  
                                |             |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | madison   Nowicjusz
 
  
 Związek z tańcem:
 uczeń
 Posty: 33
 Skąd: Gdynia/Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: Sob Sty 03, 2009 11:03 am |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie Czajori, mam na myśli p.Swietłane (nie wiem jak sie pisze jej imie  ) |  
				| _________________ Taniec jest 8 cudem swiata...
 |  
                                |             |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |