Stopnie zaawansowania w edukacji tanecznej |
Autor |
Wiadomość |
Odetta
Adept Baletu

Posty: 73 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią Lis 12, 2010 2:41 pm Stopnie zaawansowania w edukacji tanecznej
|
|
|
Nie znalazłam nigdzie tematu o stopniach zaawansowania w balecie, więc go zakładam.
Chcę się dostać na letnie kursy baletowe do Londyńskiej szkoły baletowej. Jest tam jednak wymóg by mieć poziom zaawansowania 5 grande. Zastanawia mnie co na takim poziomie trzeba umieć. Czy można gdzieś w Polsce zdawać jakiś egzamin by otrzymać certyfikat potwierdzający nasz stopień zaawansowania w balecie?
Proszę o odpowiedzi |
Ostatnio zmieniony przez inaenka Sob Gru 01, 2012 11:59 am, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
 |
Lorenzo
Corps de Ballet

Związek z tańcem: tancerka
Wiek: 31 Posty: 498 Skąd: USA
|
Wysłany: Pią Lis 12, 2010 7:07 pm
|
|
|
Nie. W Polsce jest inny system. Taki certyfikat daje m. in. RAD, mozesz go zrobić w innym kraju, ale nie będę ukrywać, że to ciężka sprawa.
Aby uzyskać grade 5 musisz zrobić wszystkie poprzednie. |
|
|
|
|
 |
Odetta
Adept Baletu

Posty: 73 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią Lis 12, 2010 7:29 pm
|
|
|
Jak patrzyłam na youtubie to osoby zdające ten test grade 5 nie mają imponujących umiejętności, więc sądzę że aż tak ciężko nie jest
Albo że akurat oglądnęłam te osoby, które nie zdały! |
|
|
|
|
 |
inaenka
Koryfej

Związek z tańcem: bliski
Posty: 762 Skąd: Manchester
|
Wysłany: Pią Lis 12, 2010 8:20 pm
|
|
|
Myślę, że to może Ci się bardzo przydać. Są to wymagania dla stopnia 4 i 5.
klik
Nie trzeba i nawet nie bardzo można zrobić poprzednie poziomy jeśli masz 14 lat. Nikt nie zrobi Ci egzaminu przewidzianego dla dzieci w wieku 6-10lat. Można zacząć od 5 stopnia, musisz po prostu umieć i zaliczyć to, co jest przewidziane na tym poziomie. |
_________________ ""While I dance I can not judge, I can not hate, I can not separate myself from life. I can only be joyful and whole. This is why I dance."
- Hans Bos
------------------------------------------------------- |
Ostatnio zmieniony przez inaenka Sob Gru 01, 2012 12:02 pm, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
 |
Lorenzo
Corps de Ballet

Związek z tańcem: tancerka
Wiek: 31 Posty: 498 Skąd: USA
|
Wysłany: Pią Lis 12, 2010 9:55 pm
|
|
|
Tak, bo poziom grade 5 jest niski, zdają go często dzieci w wieku około 12 lat:-) |
|
|
|
|
 |
Odetta
Adept Baletu

Posty: 73 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob Lis 13, 2010 8:23 am
|
|
|
A czy wiecie czy można zdać takie egazminy lub jego polskie odpowiedniki w naszym kraju? |
|
|
|
|
 |
Lorenzo
Corps de Ballet

Związek z tańcem: tancerka
Wiek: 31 Posty: 498 Skąd: USA
|
Wysłany: Sob Lis 13, 2010 10:24 am
|
|
|
Niestety nie można. W Polsce to nie funkcjonuje:-(
Wiem, bo sama chciałam to robić. |
|
|
|
|
 |
Sagittaire
Pierwszy Solista
Wiek: 42 Posty: 2809
|
Wysłany: Sob Lis 13, 2010 10:27 am
|
|
|
pozwolicie, ze zaofftopuje: Inaenko jestes naszym forumowym skarbem, juz ktorys raz sie zdarza ze od razu na jekies pytanie odpowiadasz b profesjonalnie:)
a przyznam szczerze, ze jak weszlam na stopien 4 to sie nieco zdziwilam, bo istotnie umiejetnosci wymagane nie sa gigantyczne. hmmm ze tez u nas jest tak, ze jest sb i jesli ktos zaczyna w wieku 14 lat to wszedzie mu mowia do widzenia. A przeciez nie kazdy bedzie moze solistka baletu w Warszawie, sa tez potrzebne osoby , ktore beda tanczyc wspolczesny, ktorym moze kilka lat w SB tez by pomoglo. noc coz |
|
|
|
|
 |
baha1985
Nowicjusz
Związek z tańcem: uczeń
Posty: 1
|
Wysłany: Nie Paź 21, 2012 10:48 am Poziomy edukacji tanecznej
|
|
|
Niedawno natrafiłam na opis umiejętności tanecznych za pomocą symboli np poziom K-2. Czy może jest komuś znany ten rodzaj nomenklatury? Prosiłabym o jakieś informacje
Dzięki |
|
|
|
|
 |
inaenka
Koryfej

Związek z tańcem: bliski
Posty: 762 Skąd: Manchester
|
Wysłany: Sob Gru 01, 2012 12:01 pm
|
|
|
http://www.ncpublicschool.../dance/dancek-2 |
_________________ ""While I dance I can not judge, I can not hate, I can not separate myself from life. I can only be joyful and whole. This is why I dance."
- Hans Bos
------------------------------------------------------- |
|
|
|
|
 |
|