| 'podstawy tańca klasycznego' - czyli jakie pas? | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | mirrorball Adept Baletu
 
 Związek z tańcem:
 instruktor
 Posty: 225
 
 | 
            
               |  Wysłany: Pią Paź 28, 2005 5:48 pm |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | makova_panienka napisał/a: |  	  | a powinni. ja nawet egzamin zdawałam z terminoligii. ale ucze sie francuskiego 9 rok i generalnie słysząc jakąś nazwę jestem w stanie wyobrazić sobie pisownię.
 | 
 szczerze zazdroszczę, że już 9 lat francuskiego za Tobą, co ja bym dała, żeby mieć takie możliwości (uczę się dopiero drugi rok)
 
 generalnie we francuskim są dosyć jasne zasady czytania, i jeśli tylko prowadzący zajęcia poprawnie wymawia nazwy pas (a niestety czasem jest z tym słabo..
  ) to mniej-więcej można sobie, jak piszesz, wyobrazić. 
 dziękuję za rozszyfrowanie tajemniczego  grisée
   
 pozdrawiam
 m.
 |  
                                |             |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Joanna   ADMINISTRATOR
 
  
 Związek z tańcem:
 tancerka?
 Posty: 2981
 
 | 
            
               |  Wysłany: Sob Paź 29, 2005 3:13 pm |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | sfra napisał/a: |  	  | a może chodzi o o brisé ? | 
 
 A co to w ogóle jest?
   
 Gościu - temps lie łatwiej wyjaśnić, że to jest po prostu krótka kombinacja na środku z plies, battement tendus, itd.; w różnych pozach (effacee, croisee, ecarte, en face). Tak chyba jest najprościej
   |  
				| _________________ "Plié is the first thing you learn and the last thing you master" Suzanne Farrell
 |  
                                |             |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Gość   Solista Baletu
 
  
 Związek z tańcem:
 tancerka
 Posty: 1107
 
 | 
            
               |  Wysłany: Sob Paź 29, 2005 3:30 pm |   
 |  
               | 
 |  
               | Ale jeżeli ktoś może wie o co chodzi, tylko nie zna nazwy, to łatwiej mu chyba będzie się połapać po bardziej skomplikowanym opisie. |  
                                |             |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |