Warunki czyli |
Autor |
Wiadomość |
drCoppelius
Corps de Ballet
Wiek: 33 Posty: 559 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob Paź 14, 2006 10:01 am
|
|
|
ja tez cierpie na AZS i narazie mi sie zaleczyło (nie da się wyleczyc z tej choroby!) choc niektore alergeny dalej podrazniają mi skoe, ale nie w tak duzym stopniu jak kiedys, i dalej mam blizny tzn przebarwienia od niektorych masci... |
|
|
|
|
|
DariaD14
Adept Baletu
Posty: 79 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: Sob Paź 14, 2006 11:20 am
|
|
|
Witajcie--- jestem matką ucznia z OSB. Chodze dosć czesto do szkoly i po korytarzach szkolnych chodzą różni uczniowie szkoly. Niektórzy mają jakieś defekty skórne typu, blizna na brodzie lub czole. W końcu nie mozna przewidzieć ,że np. dwu latek spadajac z roweru i raniac sie w czolo będzie mial blizne i z tego powodu zostanie odrzucony przy staraniu się o miejsce w OSB. U mojego dziecka w klasie jest dziewczynka która ma taka wlaśnie bliznę na czole. jest tez chlopak , który ma straszne rany na nogach (strupy i przebarwienia) wiem, ze jest uczulony na bialko i mleko. Chodzi do OSB i w niczym to nie zaważyło. Zreszta w dziisejszej dobie sa różne podklady , kremy , puder, cienie itp. wiec mozna na scenie wszystko zatuszować. Bo uwazam, ze sa to drobne defekty. Warunki , chęć do pracy, ambitnosć i wytrwalość to chyba najwieksze atuty aby ukończyc OSB. Zycze wytrwalosci |
_________________ Miłego dnia, życzę Wszystkim///papa |
|
|
|
|
|
Cheryl
Solista Baletu
Posty: 1890
|
Wysłany: Sob Paź 14, 2006 12:17 pm
|
|
|
Wiem, że gdy ktoś ma łuszczycę raczej nie zostanie przyjęty do szkoły baletowej bo tego się nie da zretuszować choć nasz nauczyciel tańca ma coś takiego... |
_________________ Klawisze pianina są czarne i białe, ale grają niczym milion kolorów w Twojej podświadomości. |
|
|
|
|
|
.:Odylia:.
Koryfej
Związek z tańcem: tancerka
Posty: 688
|
Wysłany: Sob Paź 14, 2006 12:32 pm
|
|
|
chodzi może o pana Rembowskiego? |
_________________ "Chcemy tylko tańczyć i milczeć..." |
|
|
|
|
|
Cheryl
Solista Baletu
Posty: 1890
|
Wysłany: Sob Paź 14, 2006 1:40 pm
|
|
|
Tak, uczy nas tańca charakterystycznego |
_________________ Klawisze pianina są czarne i białe, ale grają niczym milion kolorów w Twojej podświadomości. |
Ostatnio zmieniony przez Cheryl Sob Paź 14, 2006 1:43 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
raisa
Solista Baletu
Związek z tańcem: Uczeń OSB
Wiek: 28 Posty: 1070 Skąd: z piosenki Grabaża ;)
|
Wysłany: Sob Paź 14, 2006 1:42 pm
|
|
|
Chyba chciałas powiedzieć Odylio, a nie Nefretete.... |
_________________ "Ale próbować warto"
William Wharton |
|
|
|
|
|
.:Odylia:.
Koryfej
Związek z tańcem: tancerka
Posty: 688
|
Wysłany: Sob Paź 14, 2006 1:52 pm
|
|
|
tak myslalam...tak więc jesli byłaby to przeszkoda to chyba tylko ze wzgledów estetycznych... |
_________________ "Chcemy tylko tańczyć i milczeć..." |
Ostatnio zmieniony przez .:Odylia:. Sob Paź 14, 2006 2:50 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
Nefretete
Solista Baletu
Posty: 1312 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob Paź 14, 2006 2:45 pm
|
|
|
to chyba troche nie na miejscu rozmawiac o kims na forum w tak nieprzychylny sposob. wymiana tego typu opinii powinna miec miejsce jak juz to prywatnie. |
_________________ We are never more human than when we are dancing. (Jose Limon) |
|
|
|
|
|
.:Odylia:.
Koryfej
Związek z tańcem: tancerka
Posty: 688
|
Wysłany: Sob Paź 14, 2006 2:49 pm
|
|
|
co nie zmienia faktu,że jest to charakterystyczna osobowosc poznanskiego grona pedagogicznego równiez z innych powodow... |
_________________ "Chcemy tylko tańczyć i milczeć..." |
|
|
|
|
|
Nefretete
Solista Baletu
Posty: 1312 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob Paź 14, 2006 2:56 pm
|
|
|
co nie zmienia faktu, ze to nie jest wątek, by o tym dyskutować. |
_________________ We are never more human than when we are dancing. (Jose Limon) |
|
|
|
|
|
makova_panienka
Solista Baletu
Związek z tańcem: uczennica
Wiek: 34 Posty: 1073 Skąd: z łąki
|
Wysłany: Sob Paź 14, 2006 4:57 pm
|
|
|
DariaD14 napisał/a: | jest tez chlopak , który ma straszne rany na nogach (strupy i przebarwienia) wiem, ze jest uczulony na bialko i mleko. Chodzi do OSB i w niczym to nie zaważyło. |
tak jak ja - czyli jest nadzieja
co się tyczy kosmetyków - owszem, to podstawa. już nawet nie jest problemem obserwowanie uczulenia "dzień po" występie, bo niealergizujące są niewymiernie drogie, tylko poprostu czasem nie mogę się przemóc żeby wcierać podkład w otwarte rany |
_________________ wild thing,
you make my heart sing,
you make everything groovy,
wild thing!!!
|
|
|
|
|
|
Qba
Nowicjusz
Posty: 28 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Nie Paź 15, 2006 1:52 pm
|
|
|
Makowa, najcześciej na scenie tańczy się w rajtuzach, spodniach wiec te rany na nogach nie sa takie widoczne. Ja ma odstajace uszy, a tańcze na scenie--i przyjeli mnie do OSB,a tego to raczej zatuszować sie nie da. No chyba, ze tasma klejac lub berecik
Post edytowany przez moderatora - dokładne opisy swoich problemów zdrowotnych proszę umieszczać na forach temu poświęconych, a nie na balet.pl. Dziękuję. |
_________________ "Ludzie ucza się na błędach..." |
|
|
|
|
|
.:Agga:.
Solista Baletu
Związek z tańcem: uczeń
Posty: 1164 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Wto Paź 24, 2006 7:32 am
|
|
|
Ktory z warunkow wedlug was jest najwazniejszy, bez ktorego nie daloby sie porawnie tanczyc (i prosze tez o wyjasnienie)?
Wielu z Was twierdzi ze podbicie nie ma wielkiego zanczenia (ma ale nie jest najwazniejsze), w taki razie co ma wieksze znaczenie? |
|
|
|
|
|
.:Odylia:.
Koryfej
Związek z tańcem: tancerka
Posty: 688
|
|
|
|
|
aankaa_baletnica=)
Solista Baletu
Związek z tańcem: uczennica
Wiek: 31 Posty: 1516 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto Paź 24, 2006 8:53 pm
|
|
|
Ja myśle, że najważniejsze jest rozciągnięcie, rozwartości, podbicie i pion. No i jeszcze wyraz. Czyli jednym słowem wszystko jest ważne |
|
|
|
|
|
Cheryl
Solista Baletu
Posty: 1890
|
Wysłany: Czw Paź 26, 2006 7:15 am
|
|
|
Ja uważam, że ankaa_baletnica ma rację.
Co ci po rozciągnięciu jeśli nie masz wyrazu?
Masz aparycję, a np. nie jesteś rozviągnięta.
Balet jest o tyle spcyficzny, że trudno jest oszukać własnie ciało... |
_________________ Klawisze pianina są czarne i białe, ale grają niczym milion kolorów w Twojej podświadomości. |
|
|
|
|
|
Qba
Nowicjusz
Posty: 28 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Czw Lis 02, 2006 6:10 pm
|
|
|
chyba wszystko jest wazne. Myśle ze większość zależy od nauczyciela na co zwraca uwagę i co jest jego "konikiem' ja mam juz 3panią od klasyki i każda patrzyla na co innego. Pierwsza na plecy, ruchy rąk, szyja, biodra, druga na ;plecy , wykecenie , gracje itp. obecna na podbicie.Wszystko jest wazne w sumie |
_________________ "Ludzie ucza się na błędach..." |
|
|
|
|
|
Iris
Adept Baletu
Posty: 111 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Czw Lis 02, 2006 7:05 pm
|
|
|
Zgodzę się z Qubą. Dla każdego pedagoga ważne jest coś innego. Tak samo myślę, że dla samego tancerza inną rolę będzie odrywało jego podbicie, które najwazniejsze nie jest czy wyraz a za to rozciągnięcie będzie dla niego ważne. Choc jakby się tak zastanowić to każdy warunek(cecha) się ze sobą pokrywa.
takie jest moje zdanie czyli nietańczącego forumowicza |
|
|
|
|
|
|