www.balet.pl Strona Główna www.balet.pl
forum miłośników tańca

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Warunki czyli
Autor Wiadomość
drCoppelius 
Corps de Ballet


Wiek: 33
Posty: 559
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob Paź 14, 2006 10:01 am   

ja tez cierpie na AZS i narazie mi sie zaleczyło (nie da się wyleczyc z tej choroby!) choc niektore alergeny dalej podrazniają mi skoe, ale nie w tak duzym stopniu jak kiedys, i dalej mam blizny tzn przebarwienia od niektorych masci...
 
 
 
DariaD14
Adept Baletu

Posty: 79
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: Sob Paź 14, 2006 11:20 am   

Witajcie--- jestem matką ucznia z OSB. Chodze dosć czesto do szkoly i po korytarzach szkolnych chodzą różni uczniowie szkoly. Niektórzy mają jakieś defekty skórne typu, blizna na brodzie lub czole. W końcu nie mozna przewidzieć ,że np. dwu latek spadajac z roweru i raniac sie w czolo będzie mial blizne i z tego powodu zostanie odrzucony przy staraniu się o miejsce w OSB. U mojego dziecka w klasie jest dziewczynka która ma taka wlaśnie bliznę na czole. jest tez chlopak , który ma straszne rany na nogach (strupy i przebarwienia) wiem, ze jest uczulony na bialko i mleko. Chodzi do OSB i w niczym to nie zaważyło. Zreszta w dziisejszej dobie sa różne podklady , kremy , puder, cienie itp. wiec mozna na scenie wszystko zatuszować. Bo uwazam, ze sa to drobne defekty. Warunki , chęć do pracy, ambitnosć i wytrwalość to chyba najwieksze atuty aby ukończyc OSB. Zycze wytrwalosci
_________________
Miłego dnia, życzę Wszystkim///papa
 
 
Cheryl 
Solista Baletu


Posty: 1890
Wysłany: Sob Paź 14, 2006 12:17 pm   

Wiem, że gdy ktoś ma łuszczycę raczej nie zostanie przyjęty do szkoły baletowej bo tego się nie da zretuszować choć nasz nauczyciel tańca ma coś takiego...
_________________
Klawisze pianina są czarne i białe, ale grają niczym milion kolorów w Twojej podświadomości.
 
 
.:Odylia:. 
Koryfej

Związek z tańcem:
tancerka
Posty: 688
Wysłany: Sob Paź 14, 2006 12:32 pm   

chodzi może o pana Rembowskiego?
_________________
"Chcemy tylko tańczyć i milczeć..."
 
 
Cheryl 
Solista Baletu


Posty: 1890
Wysłany: Sob Paź 14, 2006 1:40 pm   

Tak, uczy nas tańca charakterystycznego :))
_________________
Klawisze pianina są czarne i białe, ale grają niczym milion kolorów w Twojej podświadomości.
Ostatnio zmieniony przez Cheryl Sob Paź 14, 2006 1:43 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
raisa
Solista Baletu


Związek z tańcem:
Uczeń OSB
Wiek: 28
Posty: 1070
Skąd: z piosenki Grabaża ;)
Wysłany: Sob Paź 14, 2006 1:42 pm   

Chyba chciałas powiedzieć Odylio, a nie Nefretete....
_________________
"Ale próbować warto"
William Wharton
 
 
 
.:Odylia:. 
Koryfej

Związek z tańcem:
tancerka
Posty: 688
Wysłany: Sob Paź 14, 2006 1:52 pm   

tak myslalam...tak więc jesli byłaby to przeszkoda to chyba tylko ze wzgledów estetycznych...
_________________
"Chcemy tylko tańczyć i milczeć..."
Ostatnio zmieniony przez .:Odylia:. Sob Paź 14, 2006 2:50 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Nefretete
Solista Baletu


Posty: 1312
Skąd: Poznań
Wysłany: Sob Paź 14, 2006 2:45 pm   

to chyba troche nie na miejscu rozmawiac o kims na forum w tak nieprzychylny sposob. wymiana tego typu opinii powinna miec miejsce jak juz to prywatnie.
_________________
We are never more human than when we are dancing. (Jose Limon)
 
 
.:Odylia:. 
Koryfej

Związek z tańcem:
tancerka
Posty: 688
Wysłany: Sob Paź 14, 2006 2:49 pm   

co nie zmienia faktu,że jest to charakterystyczna osobowosc poznanskiego grona pedagogicznego :roll: równiez z innych powodow...
_________________
"Chcemy tylko tańczyć i milczeć..."
 
 
Nefretete
Solista Baletu


Posty: 1312
Skąd: Poznań
Wysłany: Sob Paź 14, 2006 2:56 pm   

co nie zmienia faktu, ze to nie jest wątek, by o tym dyskutować.
_________________
We are never more human than when we are dancing. (Jose Limon)
 
 
makova_panienka 
Solista Baletu

Związek z tańcem:
uczennica
Wiek: 34
Posty: 1073
Skąd: z łąki
Wysłany: Sob Paź 14, 2006 4:57 pm   

DariaD14 napisał/a:
jest tez chlopak , który ma straszne rany na nogach (strupy i przebarwienia) wiem, ze jest uczulony na bialko i mleko. Chodzi do OSB i w niczym to nie zaważyło.


tak jak ja - czyli jest nadzieja :)

co się tyczy kosmetyków - owszem, to podstawa. już nawet nie jest problemem obserwowanie uczulenia "dzień po" występie, bo niealergizujące są niewymiernie drogie, tylko poprostu czasem nie mogę się przemóc żeby wcierać podkład w otwarte rany :wink:
_________________
wild thing,
you make my heart sing,
you make everything groovy,
wild thing!!!

 
 
 
Qba
Nowicjusz

Posty: 28
Skąd: Gdynia
Wysłany: Nie Paź 15, 2006 1:52 pm   

Makowa, najcześciej na scenie tańczy się w rajtuzach, spodniach wiec te rany na nogach nie sa takie widoczne. Ja ma odstajace uszy, a tańcze na scenie--i przyjeli mnie do OSB,a tego to raczej zatuszować sie nie da. No chyba, ze tasma klejac lub berecik :D :) :lol: :lol:

Post edytowany przez moderatora - dokładne opisy swoich problemów zdrowotnych proszę umieszczać na forach temu poświęconych, a nie na balet.pl. Dziękuję.
_________________
"Ludzie ucza się na błędach..."
 
 
 
.:Agga:. 
Solista Baletu


Związek z tańcem:
uczeń
Posty: 1164
Skąd: Gdynia
Wysłany: Wto Paź 24, 2006 7:32 am   

Ktory z warunkow wedlug was jest najwazniejszy, bez ktorego nie daloby sie porawnie tanczyc (i prosze tez o wyjasnienie)?
Wielu z Was twierdzi ze podbicie nie ma wielkiego zanczenia (ma ale nie jest najwazniejsze), w taki razie co ma wieksze znaczenie?
 
 
 
.:Odylia:. 
Koryfej

Związek z tańcem:
tancerka
Posty: 688
Wysłany: Wto Paź 24, 2006 11:30 am   

http://www.balet.pl/forum...niejsze+balecie tu troche jest...
_________________
"Chcemy tylko tańczyć i milczeć..."
 
 
aankaa_baletnica=) 
Solista Baletu


Związek z tańcem:
uczennica
Wiek: 31
Posty: 1516
Skąd: Kraków
Wysłany: Wto Paź 24, 2006 8:53 pm   

Ja myśle, że najważniejsze jest rozciągnięcie, rozwartości, podbicie i pion. No i jeszcze wyraz. Czyli jednym słowem wszystko jest ważne :D
 
 
 
Cheryl 
Solista Baletu


Posty: 1890
Wysłany: Czw Paź 26, 2006 7:15 am   

Ja uważam, że ankaa_baletnica ma rację.
Co ci po rozciągnięciu jeśli nie masz wyrazu?
Masz aparycję, a np. nie jesteś rozviągnięta.
Balet jest o tyle spcyficzny, że trudno jest oszukać własnie ciało...
_________________
Klawisze pianina są czarne i białe, ale grają niczym milion kolorów w Twojej podświadomości.
 
 
Qba
Nowicjusz

Posty: 28
Skąd: Gdynia
Wysłany: Czw Lis 02, 2006 6:10 pm   

chyba wszystko jest wazne. Myśle ze większość zależy od nauczyciela na co zwraca uwagę i co jest jego "konikiem' ja mam juz 3panią od klasyki i każda patrzyla na co innego. Pierwsza na plecy, ruchy rąk, szyja, biodra, druga na ;plecy , wykecenie , gracje itp. obecna na podbicie.Wszystko jest wazne w sumie
_________________
"Ludzie ucza się na błędach..."
 
 
 
Iris
Adept Baletu


Posty: 111
Skąd: Katowice
Wysłany: Czw Lis 02, 2006 7:05 pm   

Zgodzę się z Qubą. Dla każdego pedagoga ważne jest coś innego. Tak samo myślę, że dla samego tancerza inną rolę będzie odrywało jego podbicie, które najwazniejsze nie jest czy wyraz a za to rozciągnięcie będzie dla niego ważne. Choc jakby się tak zastanowić to każdy warunek(cecha) się ze sobą pokrywa. :) ;)

takie jest moje zdanie czyli nietańczącego forumowicza ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 29