www.balet.pl Strona Główna www.balet.pl
forum miłośników tańca

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
motyw tańca w literaturze i sztuce
Autor Wiadomość
Kasia:]
Nowicjusz

Posty: 6
Wysłany: Pon Sie 28, 2006 11:30 pm   motyw tańca w literaturze i sztuce

Hej!
Jednym z tematów na ustna mature z polaka jest "Motyw tańca w literaturze i sztuce" Jestem ciekawa czy któras z Was wybierała ten temat w poprzednich latach i co mozecie o nim powiedziec,poniewaz stoje przed duuużym dylematem wybrania odpowiedniego tematu. CZekam na Wasze opinie:]

Pozdrawiam
Kasia
 
 
Rotbart
Corps de Ballet

Posty: 394
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Wrz 03, 2006 11:01 pm   

Mimo, iż pytasz jedynie płeć piękna, pozwolę sobie się wypowiedzieć ;)
Nie zdawałem nowej matury i nie znam się za bardzo na jej formie, ale temat tańca jest moim zdaniem ciekawym tematem do prezentacji (bo chyba o to Ci chodzi) - można dobrać sporo przykładów. Możesz powiedzieć o średniowiecznym tańcu śmierci, o balu u Senatora w "Dziadach III" , polonezie z "Pana Tadeusza" , cake-walku z "Moralności pani Dulskiej" czy chocholim tańcu z "Wesela".
_________________
Když už něco děláš, dělej to pořádně.
 
 
.:Odylia:. 
Koryfej

Związek z tańcem:
tancerka
Posty: 688
Wysłany: Nie Wrz 03, 2006 11:39 pm   

ja sie szykuję do tego tematu w tym roku i szczerze mówiąc nie wiem od czego zacząć... :roll:
_________________
"Chcemy tylko tańczyć i milczeć..."
 
 
czekoladka
Corps de Ballet


Posty: 328
Skąd: Kielce
Wysłany: Pon Wrz 04, 2006 10:25 am   

ja osobiscie wybralam ten temat i jestem z siebie dumna poniewaz uzyskalam max punktow czyli 20 tylko trzeba sobie wybrac takie utwory w ktorych czujemy sie dobrze i naprawde duzo mozemy na ich temat powiedziec pod wzgledem tanca ale oczywiscie nie tylko
_________________
tu warto zajrzec zapraszam www.ktt.pl (Kielecki Teatr Tanca)
 
 
 
sisi
ADMINISTRATOR


Posty: 1620
Skąd: z daleka