Teoria tańca-trójmiasto |
Autor |
Wiadomość |
M.
Koryfej

|
Wysłany: Czw Mar 08, 2007 9:06 pm Teoria tańca-trójmiasto
|
|
|
Brakuje mi wiedzy.
Miejsca gdzie mogłabym ją zdobywać - poza domem, książkami(których dopiero poszukuje) i forum.
Miejsca gdzie mogłabym pójść np. raz w tygodniu, poza warsztatami z tańca i posłuchać wykładu, lub dyskusji...gdzie powoli, na luzie - hobbystycznie mogłabym poszeżać, a właściwie to dopiero zdobyć wiedzę o tańcu - z podstaw i ciekawostek.
Właściwie to dopiero co pozwoliłam się zauroczyć klasyką, przyjmując widok i dźwięk kilku przedstawień baletowych, na których byłam bez żadnego filtru wiedzy o tym co tancerze robią na scenie. Trochę jak małe dziecko, które widząc coś zachwyca się tym choć nie ma zielonego pojęcia co to to piękne, ale za mało...
Czuję się jak podwójny autsajder - moi nietańczący znajomi i rodzina dziwnie na mnie patrzą gdy znów zaczynam mówić o tych "swoich baletach"... hehe, a ja tak naprawdę jestem całkowicie zielona w temacie tańca i do prawdziwych(tańczących i umiejących coś powiedzieć) jego miłośników, takich jak Wy na forum też się nie mogę zaliczyć.
No więc pytam, czy jest gdzieś w Trójmiejsce takie miejsce - otwarte wykłady, albo hmmm jakieś kółko teoretyków hihihi...
...a jeśli nie ma to być może dałoby się wspólnie stworzyć?
p.s. miałam dylemat czy nie umieścić tematu w teorii, ale chyba tu bardziej pasuje. |
_________________ "Kochamy wciąż za mało i stale za późno..."
J. Twardowski |
|
|
|
|
 |
snowflake
Adept Baletu

Związek z tańcem: uczeń
|
Wysłany: Czw Mar 08, 2007 9:48 pm
|
|
|
pan Andrzej Morawiec prowadzi zajęcia, które możnaby chyba nazwać teorią tańca, jest to jednak bardziej świadomość ciała i ruchu w tańcu wspołczesnym (a nie klasyce). odbywaja sie w gdansku.
EDIT: można je znalesc na tej stronie http://danceclub.pl/new/ figuruja jako "izlolacja ciała i świadomość ruchu" |
_________________ stoję na palcach by być bliżej nieba. |