| Jaki to skok? | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Giselle97   Adept Baletu
 
  
 Związek z tańcem:
 tancerka/uczennica
 Wiek: 28
 Posty: 126
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
               |  Wysłany: Pon Kwi 28, 2014 4:11 pm   Jaki to skok? |   
 |  
               | 
 |  
               | mam takie pytanie? Na zajęciach robiliśmy dzisiaj pewien skok. Pani powiedziała nazwę ale nie mam pojęcia jak to się pisze ... Brzmiało to tak "antralase" albo "entrelase"... coś takiego... Wiecie o co mi chodzi ? |  
				| _________________ Sukces- 10% talentu  90% pracy
 |  
                                |             |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Lorenzo   Corps de Ballet
 
  
 Związek z tańcem:
 tancerka
 Wiek: 31
 Posty: 498
 Skąd: USA
 
 | 
            
               |  Wysłany: Pon Kwi 28, 2014 6:30 pm |   
 |  
               | 
 |  
               | tour jete entrelace   lub jete entrelace oba skoki to te same, nauczyciele uzywaja innych nazw czasami:P
 
   |  
				| _________________ Happiness only real when shared.
 |  
                                |             |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Giselle97   Adept Baletu
 
  
 Związek z tańcem:
 tancerka/uczennica
 Wiek: 28
 Posty: 126
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
               |  Wysłany: Pon Maj 19, 2014 9:38 pm |   
 |  
               | 
 |  
               | no i mam kolejne pytanie  ... Jak nazywa się z kolei ten skok ? http://instagram.com/p/oMLD1LDgAt/ |  
				| _________________ Sukces- 10% talentu  90% pracy
 |  
                                |             |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Lorenzo   Corps de Ballet
 
  
 Związek z tańcem:
 tancerka
 Wiek: 31
 Posty: 498
 Skąd: USA
 
 | 
            
               |  Wysłany: Wto Maj 20, 2014 12:10 am |   
 |  
               | 
 |  
               | saut de basque z podwójnym obrotem:) |  
				| _________________ Happiness only real when shared.
 |  
                                |             |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |